- běžná administrativní činnost související s chodem děkanátu (vedení a evidence dokladů, spolupráce s ostatními útvary fakulty a ČVUT),
- příprava a organizace pracovních jednání,
- psaní zápisů z porad,
- řízení evidence a plnění úkolů děkanátu,
- práce s důvěrnými a utajovanými informacemi a dokumenty,
- další úkoly dle zadání nadřízeného.
Základní požadavky:
- minimálně SŠ vzdělání,
- minimálně základní znalost anglického jazyka - B1,
- příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti (písemný projev),
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, Excel, apod.),
- důvěryhodnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilita.
Výhodou:
- zkušenost se samostatným vedením administrativy,
- znalost psaní na PC „všemi deseti“.
Nabízíme:
- práce na plný úvazek,
- zaměstnanecké benefity (6 týdnů dovolené, příspěvek na stravování),
- stabilní zaměstnání,
- nástup možný ihned nebo dle dohody.
Požadované dokumenty:
- strukturovaný životopis,
- motivační dopis včetně představy o mzdě (max. 1 x A4).
Přihlášky s požadovanými doklady se přijímají do 31. 08. 2021 na adrese:
ČVUT v Praze, Fakulta strojní, zaměstnanecké oddělení, Technická 4, 166 07 Praha 6 nebo na e-mail vladimir.hittman@fs.cvut.cz.
Těšíme se na spolupráci s Vámi! Zasláním Vašeho životopisu udělujete souhlas (v souladu s platnými předpisy) se zpracováním Vámi poskytnutých osobních údajů v rámci tohoto výběrového řízení.