FAQ
- Zapomenuté hlavní heslo
- Jak je možné změnit PIN k certifikátu?
- How can I obtain validity and how to change my CTU password?
- Jak zjistím platnost hesla a jak si nastavím nové heslo ČVUT?
- Zapomenuté (neznámé) mobility heslo
- Expirované hlavní heslo
- Získání přihlašovacích údajů (jméno/heslo) pro nové uživatele.
- Nastavení mazání SPAM emailů (Horde - webmail)
- Nastavení filtru dovolená pro zasílání odpovědi v době nepřítomnosti (Horde)
- Jak se nastaví přeposílání emailu?
- Jak je možné používat elektronický podpis a šifrování v emailu
- Jak nastavit poštovní klient Thunderbird pro příjem pošty
- Poštovní rozhraní Horde se nezobrazuje správně
- Jak mám odstranit smazané zprávy?
- horde čas
- Plná e-mail schránka
- Mám zaregistrované zařízení, ale zásuvka není aktivní
- Počítačová zásuvka, která fungovala už nefunguje, jak mám postupovat?
- Jak mám nastavit VPN na FS pro přístup k fakultním a akademickým zdrojům ze sítě mimo ČVUT?
- Jak mám připojit (nové) PC do počítačové sítě?
- Odstranění uloženého profilu sítě v systému Mac OS 10.7 nebo vyšší
- Návod na připojení k eduroamu v Linuxu
- Jak získat MAC adresu síťového adaptéru (karty) nutnou pro registraci počítače v síti?
- Návod na připojení k eduroamu ve Windows 8
- Nastavení certifikátů ve Windows
- Jak mám zařídit novou zásuvku počítačové sítě?