[design/2014/cvut-logo-blue.png]
CZ/EN

Ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel

Lidé

Ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel (12120)

Ing. Adam Barák, Ph.D.

Ing. Adam Barák, Ph.D.

Adam.Barak (zavináč) fs.cvut.cz

420246003709
(22 435) 1827

místnost: 309, Roztoky, Přílepská
místnost: 316, Juliska

Navigace

Další informace můžete nalézt v centrální databázi V3S.

Článek v periodiku

2010

  • Model v LabVIEW stanovuje spotřebu hybridního vozidla s palivovým článkem – Barák, A. - Vávra, J., 2010
  • Powertrain Simulaton Tool – Barák, A. - Červenka, L., - Klír, V., 2010

Stať ve sborníku

2016

  • FAST ENGINE MODEL FOR PREDICTION OF DYNAMIC FEATURES OF TURBOCHARGED ENGINES USING INVESTIGATION OF LOCAL DYNAMIC BEHAVIOR – Barák, A. - Macek, J., - Doleček, V., 2016
  • Dynamic Optimization of the E-Vehicle Route Profile – Steinbauer, P. - Macek, J. - Morkus, J. - Denk, P. - Šika, Z., - Barák, A., 2016
  • Dynamic Optimization of the E-Vehicle Route Profile – Steinbauer, P. - Macek, J. - Morkus, J. - Denk, P. - Šika, Z., - Barák, A., 2016

2014

  • Simulation of Conventional, Hybrid and Electric Vehicles in Transient Driving Cycles – Barák, A. - Klír, V., 2014

2013

  • Simulation and Tests of Hybrid Vehicles in Transient Driving Cycles – Barák, A. - Klír, V., - Gotfrýd, O., 2013

2012

  • Evaluation Tool for Current and Future Powertrains – Barák, A., 2012
  • Control Strategy of All-Wheel Drive Electric Vehicle Powertrain – Barák, A., 2012

2011

  • Powertrain Simulation Tool – Barák, A. - Klír, V., - Červenka, L., 2011

Software

2017

  • Rychlý simulační nástroj pro předpověď chování vozidla v přechodových režimech – Barák, A. - Klír, V., 2017
  • Matematický model systému pro rekuperaci kinetické energie – Barák, A. - Klír, V., 2017

2016

  • Matematický model zásobníku el. energie a elektrického stroje použitelný pro hybridní vozidla – Barák, A., 2016
  • Matematický simulační nástroj pro rychlou předpověď chování vozidla v dynamickém jízdním cyklu a metoda pro získávání kalibračních dat – Barák, A. - Klír, V., 2016

2014

  • Nástroj pro rychlou simulaci predikce účinnosti a emisí motoru během dynamických režimů u konkrétního vozidla se zahrnutím nestabilních procesů – Barák, A. - Klír, V., 2014
  • Comprehensive Approach for Optimal Diesel Engine Downsizing Combining Thermodynamics and Design Assistance System – Doleček, V. - Macek, J. - Bogomolov, S. - Barák, A. - Vítek, O., - Mikulec, A., 2014

2011

  • Simulační nástroj jízdy automobilu v NEDC jízdním cyklu – Barák, A. - Vávra, J., 2011
  • ECU G430 – Barák, A., 2011

Zpráva

2014

  • D3.5 Energy management algorithm for vehicle operation – Steinbauer, P. - Macek, J. - Morkus, J. - Barák, A. - Denk, P., - Šika, Z., 2014
  • D3.4 Procedures for determination of the current vehicle parameters – Macek, J. - Steinbauer, P. - Morkus, J., - Barák, A., 2014
  • Nástroj pro rychlou simulaci predikce účinnosti a emisí motoru během dynamických režimů – Barák, A. - Klír, V., 2014

Centrum vozidel udržitelné mobility Josefa Božka (12201)

Ing. Adam Barák, Ph.D.

Ing. Adam Barák, Ph.D.

Adam.Barak (zavináč) fs.cvut.cz

420246003709
(22 435) 1827

místnost: 309, Roztoky, Přílepská
místnost: 316, Juliska

Navigace

Další informace můžete nalézt v centrální databázi V3S.

Článek v periodiku

2010

  • Model v LabVIEW stanovuje spotřebu hybridního vozidla s palivovým článkem – Barák, A. - Vávra, J., 2010
  • Powertrain Simulaton Tool – Barák, A. - Červenka, L., - Klír, V., 2010

Stať ve sborníku

2016

  • FAST ENGINE MODEL FOR PREDICTION OF DYNAMIC FEATURES OF TURBOCHARGED ENGINES USING INVESTIGATION OF LOCAL DYNAMIC BEHAVIOR – Barák, A. - Macek, J., - Doleček, V., 2016
  • Dynamic Optimization of the E-Vehicle Route Profile – Steinbauer, P. - Macek, J. - Morkus, J. - Denk, P. - Šika, Z., - Barák, A., 2016
  • Dynamic Optimization of the E-Vehicle Route Profile – Steinbauer, P. - Macek, J. - Morkus, J. - Denk, P. - Šika, Z., - Barák, A., 2016

2014

  • Simulation of Conventional, Hybrid and Electric Vehicles in Transient Driving Cycles – Barák, A. - Klír, V., 2014

2013

  • Simulation and Tests of Hybrid Vehicles in Transient Driving Cycles – Barák, A. - Klír, V., - Gotfrýd, O., 2013

2012

  • Evaluation Tool for Current and Future Powertrains – Barák, A., 2012
  • Control Strategy of All-Wheel Drive Electric Vehicle Powertrain – Barák, A., 2012

2011

  • Powertrain Simulation Tool – Barák, A. - Klír, V., - Červenka, L., 2011

Software

2017

  • Rychlý simulační nástroj pro předpověď chování vozidla v přechodových režimech – Barák, A. - Klír, V., 2017
  • Matematický model systému pro rekuperaci kinetické energie – Barák, A. - Klír, V., 2017

2016

  • Matematický model zásobníku el. energie a elektrického stroje použitelný pro hybridní vozidla – Barák, A., 2016
  • Matematický simulační nástroj pro rychlou předpověď chování vozidla v dynamickém jízdním cyklu a metoda pro získávání kalibračních dat – Barák, A. - Klír, V., 2016

2014

  • Nástroj pro rychlou simulaci predikce účinnosti a emisí motoru během dynamických režimů u konkrétního vozidla se zahrnutím nestabilních procesů – Barák, A. - Klír, V., 2014
  • Comprehensive Approach for Optimal Diesel Engine Downsizing Combining Thermodynamics and Design Assistance System – Doleček, V. - Macek, J. - Bogomolov, S. - Barák, A. - Vítek, O., - Mikulec, A., 2014

2011

  • Simulační nástroj jízdy automobilu v NEDC jízdním cyklu – Barák, A. - Vávra, J., 2011
  • ECU G430 – Barák, A., 2011

Zpráva

2014

  • D3.5 Energy management algorithm for vehicle operation – Steinbauer, P. - Macek, J. - Morkus, J. - Barák, A. - Denk, P., - Šika, Z., 2014
  • D3.4 Procedures for determination of the current vehicle parameters – Macek, J. - Steinbauer, P. - Morkus, J., - Barák, A., 2014
  • Nástroj pro rychlou simulaci predikce účinnosti a emisí motoru během dynamických režimů – Barák, A. - Klír, V., 2014